Wojciech Łastowiecki - Informatyk
Oferty
"Mój magazyn"
Inne tematy
"Mój Magazyn"
Aplikacja napisana jest w Microsoft Access i skierowana do firm prowadzących gospodarkę
magazynową, sprzedaż towarów. Zajmuje się gospodarką środków trwałych. Jest jedną
z grupy programów ERP.
Została stworzona z myślą o łatwym zarządzaniu oraz zwiększeniu wydajności i aktywnie
wspomagać w organizacji i zarządzaniu firmą.
Obsługa aplikacji jest łatwa i przyjemna. Nie wymaga czytania długiej dokumentacji.
Możliwość zamieszczania zdjęć artykułów zwiększają komfort obsługi, natomiast wykresy
statystyczne bardzo szybką orietację o stanie magazynu i sprzedaży towarów.
Aplikacja prowadzi przeliczenia z PLN na Euro i odwrotnie, co umożliwia kooperację
z firmami we Wspólnej Europie.
Zbiera i przetwarza informacje o towarach, klientach, dostawcach, fakturach, dostaw,
sprzedaży, wydatkach, przychodach, płatnościach, korespondencji, itp. Umożliwia łatwe
wyszukiwanie produktów, prowadzenie kalkulacji ich cen, wyboru dostawcy. Prowadzona
jest kartoteka towarów, stan magazynu, ewidencja przyjęć i dostaw towarów.
Zarządzanie danymi klientów ma za zadanie stworzenie
kartoteki klientów, którym sprzedawane są artykuły. Obejmuje
dane niezbędne do kontaktów, wystawienia zamówienia, faktury,
kontroli płatności oraz prowadzenia wszelkiej korespondencji
Jeżeli klientem jest firma, kartoteka zawiera również informacje
dotyczące pracowników
Zarządzanie danymi dostawców obejmuje dane
dostawców, do prowadzenia kooperacji, informacje
o pracownikach - do bezpośrednich kontaktów oraz dane
baków do dokonywania przelewów za zamówione artykuły.
Ta część aplikacji umożliwia "poglądanie" różnych
"zdarzeń", jak np. dostarczane artykuły, pocztę, złożone
zamówienia, itp.
Zarządzanie danymi towarów służy stworzeniu kartoteki
sprzedawanych towarów w celu dokonania zamówień u dostawców,
wystawiana ofert klientom, kalkulowania cen sprzedaży, różych akcji,
planowani zamówień, dokonania inwentaryzacji w każdym momencie.
Ceny towarów polskich dostawców przeliczane są na Euro oraz ceny
europejskich dostawców na złotówki. Wydruki i diagramy przentują
sytuację magazynu.
Przyjęcia zamówionego towaru następuje po jego dostarczeniu
przez dostawcę. Zmienia automatycznie stan towaru w magazynie
o ilość przyjętych artykułów. Stąd wiadomo jest ile się ich znajduje
się aktualnie w magazynie. W tej części aplikacji możliwe jest
"podglądanie" płatności za dostarczone towary.
Wystawianie faktury i dokumentu dostawy następuje po
zatwierdzeniu przez klienta zamówienia. Dokona automatycznego
pomniejszenia stanu o ilość towarów wyszczególnionych w fakturze.
Aplikacja sprawdza, czy ilość towarów jest wystarczająca do ich
sprzedaży.
Termin zapłaty za towary jest automatycznie obliczany do daty
wysłania faktury do klienta. Prowadzona jest ewidencja płacenia
należności za zakupione i dostarczone towary. Istnieje możliwość
pisania psim dotyczących płatności.
Wydatki rejestrują wszelkie koszty firmy. Podzielone są na
grupy. Wykresy statystyczne przedstawiają ich strukturę.
Poczta zapewnia pełna obsługę korespondencyjną
firmy z jej partnerami oraz zdarzeniami. Dotyczy
klientów, dostawców zamówień, faktur, płatności,
anulowań, itd. Obejmuje rejestrację mail-i, pisanie
pism do klientów, dostawców, z tytułu faktur, zamówień,
płatności.
Dla zainteresowanych opis oplikacji w zbiorze PDF.
Komórka: 537 664 629, Email: info@iwojciech-lastowiecki.pl . Adres: ul. Sokołowska 9, 01-142 Warszawa